Fullspäckad torsdag

Jaha då var det torsdgskväll igen då, trots det så tycker jag veckan har gått riktigts Segt. Idag har jag jobbat,som vanligt. Det är väldigt mycket att göra nu på jobbet så hela dagen är fullspäckad.
Efter jobbet åkte jag ut till mor och far. Meningen var att jag skulle gå en lång promenad med Nellie och Lisa (mammas hundar) Men mamma var barnvakt när jag kom, och hon skulle bort på symöte så jag tog över och lekte med busungarna istället.

Så jag kom inte hem förän vid 8 tiden och då hann jag inte göra så himla mycket. Målade naglarna, duschade, och satte mig framför tv:n med mina älsklingar.

Jag hittade en riktigt snygg lampa idag på choice i Fristad, men tyvärr hade dom bara 1 kvar, och jag ville ha två till vardagsrummet. Jag blev verkligen så förtjust i den med. Typiskt. Skulle iof ringa i morgon och fråga en annan tjej om dom kunde beställa 1 till..hoppas hoppas..håller tummen :)

I morgon är det fredag, med allt vad det innebär. Skall till frissan, skall bli kul. Återkommer med resultatet i morgon.
Löning oxå..wwiiiiii

Insider pågår nu, skall kolla in det, riktigt bra program.

God natt

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0