Härliga Onsdag

Njuter av den underbara solen som har visat sig länge ute. Har faktikst fått lite färg på mina kinder och armarna..hihi..underbart.

Har inte gjort så himla mycket idag. Jobbat som vanligt, sedan har jag vart ute och gått med Daniel. Det var rikitgt gött faktiskt. Nu väntar jag på att min lax i ugnen skall bli klar :) mumma.

Undrar över en sak. Idag så åt inte jag någon middag, jag var helt enkelt inte hungri. Men jag fick typ 10 kommentarer " skall du inte äta idag" "du vet att du inte blir smal av att skippa maten" "maten är vikitgt" men herregud, jag var lixom INTE hungri. Och självklart vet jag att jag inte blir smal av att sluta äta.
Helt otrolig...jaja skit samma...


Nu skall jag äta lite lax med grönsaker och keso..mumma skall det bli.

Glöm inte Grey´s anatomy ikväll klockan 21 i kanal 5

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0