Löss i godis

Blir man godissugen då eller? Nä inte jag heller.

ja sa att det innehåller löss i godis, alltså färgämnet i olika godisar  till en jobbarkompis i veckan. hahaha Hennes favvo godisar var just hallonbåtar, där det finns löss i,När hon kom hem slängde hon dom, och kommer alldrig mer äta några sådana godisar...hahaha lite komiskt tycker jag allt. Är ju inget farligt att äta det, men kan hålla med om att dte är riktigt äckligt när man vet vad godis innehåller. Som tur var äter jag nästan aldrig godis länge, men när jag väl äter, struntar jag i det för det smakar förjävla gott :)

en upplysning bara.

Kommentarer
Postat av: Julie

Haha jag vet, det är lite småäckligt, och faktum är att dom lössen som framställer det röda färgämnet tål inte jag, min enda allergi, rätt sjukt det också. Ha en bra valborg nu!

2008-04-30 @ 17:11:11
URL: http://juuliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0