Sjuka värld

Vad är det för sjuk värrld vi lever i. Går ju inte undgå den senaste av alla sjuka händelser. Pappan höll sin dotter fången i 24 år. Hur är det en möjligt? I samma hus bor han med hans fru som inte fattar någonting. Värsta av allt är att han förgriper sig på henne och gör sin egna dotter gravid. Det resulterade i 7 barn.   barn som han och hans fru adopterar. varken frun eller myndihetern fattade någonting, hur det ens är möjligt. Var fick han barnen i från då? Har man bestämt sig för att adoptera ett barn så är man väl två om det? hur kunde det då ungå henne att det bara dök upp barn, från vad lixom?

jag  blir så jävla trött på alla sjuka människor som verkar finnas överallt. Jag brukar tänka på det faktikst. Undra hur många i sin omgivning, alltså folk på jobbet, gymmet, i sin vänskapskrets är sjuka människor. Sådana som slår sina fruar, mördare, psykisk stöda. Jag kan tänka på det faktikst, då blir man rätt sjuk till slut.

Men hur lyckas då en människa bli så störd? Det var ju ändå hans egna dotter det handlade om. Men något som är sjukt är ju "deras" barn som aldrig har sett dagsljuset ens. Var ju två barn som var 18 och 19 år som aldrig fått gå i skola, sett dagsljus och fått vara instängda i en källare utan fönster. Hur skall dom barnen någosin kuna fungera rikitgt i samhället.

Var bara tvungen att skriva om detta sjuka som pågår. Pågått så länge som jag levt. NÄ äckligt.


Slutet på måndagen, bara 2 dagar kvar sedan är det ledighet i några dagar :)

Nu skall jag se på One tree hill

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0