söndag

Snart Måndag och ännu en full vecka med jobb. Denna veckan måste jag verkligen släpa mig till gymmet, detta går inte längre. Snart är ju våren och sommaren här så man måste ju frächa till sig lite :)

Söndagar brukar vara ganska slöa faktikst. Idag har det varit sol och helt underbart väder så jag passade på att åka ut till Mor och Far. Det var ett tag sedan jag hälsade på, blir inte så ofta nu för tiden. Sedan har jag städat så dammsugan och dammtrasan ryker. det behövdes en rejäl storstädning kännde jag och idag passade det utmärkt. Har sagt till mig själv att aldrig städa helger, men denna veckan har jag varken orkat eller haft tid så det passade faktikst bra idag.

Daniel var och kollade in Elfsborgs match idag, och jag gillar att städa när man är själv hemma. Passade även på att ändra om lite i sovrummet, så nu är det mycket mysigare och kännslan av att rummet är större har uppkommit.

Resten av denna kvällen kommer jag nog slöa framför tv:n. just nu är det One three hill...älskar den serien faktikst :) senare i kväll kommer filmen 40 Year Old Virgin med Steve Carell, riktigt rolig film faktikst.

He en bra söndag

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0