Uppdatering

jaha då var denna helgen över, gick väldigt nsabbt som vanligt.
Lite uppdatering.

I fredags åkte jag till Helsingborg, skånedrill var det som ägde rum denna helgen. Vi fick sova på hotell, bara det var riktigt gött. Det vi hade sett fram emot mest var ju självklart frukosten på morgonen, men eftersom vi skulle vara i hallen så tidigt fick vi slänga i oss maten, ingen njutning där inte :(

Det gick riktigt bra för Fristads, dom tog guld, så nu är dom bäst i sverige, det är dom verkligen värda.. Ett stort grattis Team 2.

Vi åkte hem på lördag kväll igen. Det roligaste var ju att vi körde åt fel håll..haha vi skulle mot göteborg, men tog mot malmö istället. Innan vi upptäckte vart vi var på väg hann vi se vattnet på högersida och bron :) hahaha så sjukt. Ingen av oss reflekterade att bron kanske låg i malmö. Men efter några mil extra så hittade vi till slut hem..Jaja så går det när man tjötar och inte tänker på vart man skall. Det är verkligen så typiskt oss oxå. Ingen blev förvånad.

I går (söndags) var det hur gött väder som hellst, just love it. Var hemma hos brosarn och hälsade på världens bästa kids. Var ett tag sedan nu. Fick hålla i 1 månad gammal baby, han var så underbart söt. Vill med ha en liten, fast då skall den stanna i den åldern och fortsätta vara så söt.

Idag (måndag) ännu en trölig jobbdag, fast det gick rätt snabbt ändå faktikst. Från och med idag skall jag gå till jobbet, jävlar att jag skall hålla det med. Fakstikst ett extra stort + till mig eftersom jag var på trning idag :) wiiiii
Jobbigt som hell, men nödvändigt, måste fortsätta så.

Nu är det CSI på Tv...sj'älvklart skall jag titta.

Sov gött

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0