dold övervakning....

                  
                                        

               Dold övervakning ska få bilisterna att hålla farten på riksväg 40

jag ställer mig själv fråga, hur fan kommer det sig att en motorväg skall sänkas till 70???? har inte Borås politiker och Borås polisen bättre för sig än att bevka så att vi kör i 70 och inget annat.  Politiker skall väl bry sig mer om vad som sker i skolorna, äldreomsorgen m.m inte vilken hastighet som skall köras på en motorväg som alltid har varit 90 på! Skönheten och oljudet kallar dom den nya projektet för, men vad fan är skönheten någonstans??? Jag tror att detta innebär fler krockar mellan bilarna. Speciellt när man skall ut från en påfart och bilarna ibland kör 50 och har inte en chans att komma in på motorvägen innan bilarna bakom kör in i röven på varandra. helt sjukt.
Lite sorgligt tycker jag...
ja vet att dom tänker på miljön, att det inte skall bullra så mycket, men sänk priserna på bussarna och tågen så färre åker bil, kan ju finnas något gemensamt!!!!!

En upprörd billist ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

jag har 39 med :) men jag vet inte om skorna räknas som pumps? de går upp en liten bit på foten och har snörning, kan fota imorrn om du vill.

Åh tränar du sååå tidigt, vi åker typ hemifrån vid 6,20 kram

2008-08-19 @ 21:11:02
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0