F R E D A G

Äntligen är den efterlängtade fredagen här, som jag har längtat :) Jobbar till halv 2 idag, så det blir en kort dag!

Helgen i korta dra
Fredag- Ikväll skall Johanna klippa mig, äntligen. Sedan kanske en gamal vän kommer så vi tjötar och fikar lite, får se hur det blir. HOPPAS!

Lördag- Skall köra ett styrketränings pass på morgonen, sedan är det bröllop på schemat, skall bli riktigt kul faktikst. Kort kommer på söndag :)

Söndag- Ja då är jag antagligen bakfull, så det blir bara en slappar dag...kanske att min bror har lite kalas. Denna dagen är fortfarande öppen så vi får se vad som händer.

Grattis till min bror som fyller 33 idag med..GRATTIS :)

dags att återgå till jobbet!!

ciao

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tackar åt TJ för grattiset.

Ja ni är väl välkomna hit en sväng på sön eftermiddag, kan ju meddela tid senare.

2008-08-22 @ 17:07:12
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0