Fredagkväll

Igår så kom Johanna hit för att vara så snäll och klippa mig, jag har inte riktigt råd att gå till någon salong så jag frågade henne. Hon har ju ändå gått frisörutbildningen, men jobbar inte som det nu, så det är ju perfekt :)
dagen till ära bakade jag en kladdkaka som vi mumsade på. Hon klippte mig i en page frisyr som jag ville ha, så tråkigt för jag hade inte någon direkt frisyr innan, och när man skall ha det hängande och inte har jätte långt hår tycker jag det är snyggare om man har en frisyr att fixa till.

 Som tack för hjälpen sjussade jag henne till fristad där hon skulle spendera natten. Då var klockan halv 10 ungefär, jag frågade Daniel om han ville följa med som sällskap i bilen hem, lite tråkigt att åka själv på kvällen. Han följde motvilligt med. Men när vi väl kom till Päronens hus gick vi in för att prata lite med dom, sjukt längesedan jag träffade dom, och helt plötsligt var klockan halv 1 på natten och daniel var onykter :) Johannas pappa bjöd daniel på öl, så då blev ju han glad att han följde med.

En mycket trevlig fredags kväll helt enkelt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0