Halva veckan

Den har verkligen gått nu, ja halva veckan asså..eller snart kan man säga att den har gjort det! Skall bli så skönt med en helg utan några planer, känns som om det var evigheter sen!
Längtar tills på måndag för då öppnar gymmet klockan 06.00 varje morgon, då går jag dit innan jobbet igen, känns så mycket bättre tycker jag! Så på måndag dra det igång på allvar.
var lite busig och Tog mig en liten sov morgon idag :) mycket trött :( det har väl med att jag inte tränat på så länge, när jag väl kommer igång så blir jag mycket piggare!

dags att börja slava lite på jobbet :)

ciao

Kommentarer
Postat av: Annika

Tjena hej, måste ju bara spana in bloggen lite nu när jag har fått adressen.

Och regnet är vi ganska trötta på med arg.

Men nu skiner solen lite, wow!

Kram

2008-08-06 @ 10:45:23
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0