Kondition/styrka

Nu på morgonen har jag vart på gymmet och kört kondition och styrke pass. Riktigt kul och bra. vet inte om jag kommer kunna jobba idag för jag är riktigt trött efter detta 50 minuters pass. Först fick vi göra 4 olika toppar på valfri maskin.- jag valde att springa på band. Efter varje topp så maxade man lite till. Så när vi hade gjort 4 toppar så tog jag slut mig själv helt och hållet. Så det sista så sprang jag utav bara fan...riktigt jobbigt . Men det är så mycket lättare att ta ut sig helt när man har någon instruktör som går brevid och peppar en, annnars  på morgonen när jag springer själv så blir det inte alls på den nivån- så ett mycket bra pass, som jag komemr fortsätta gå på. Varje onsdag klockan 06.10

Så nu sitter jag på jobbet igen då...men det är sista dagen sedan har jag lång helg, känns lite lyxigt faktikst :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Har du alltid undrat varifrån alla bloggerskor får sina nya produkter dom skriver om? Jag har svaret på min blogg något inlägg under " få nya produkter hemskickade gratis" var bara tvungen att dela med mig av det.

2008-08-13 @ 07:45:26
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: malin

köpte den på blomsteraffären högst upp på trandaredsgatan.. vet inte vad den heter.. Nåt på B.. Blommor. :) kram

2008-08-13 @ 15:19:06
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: malin

Ja den är underbart söt! älskar även de silvriga ljusstakarna som jag köpte där, gick förbi på vägen från jobbet och de hade jsukt mycket fina saker där. blir nog en tripp till snart:) sen hade dom många kronor på Bettys med, men det var lite billigar uppe på trandared. kramar

2008-08-13 @ 16:30:55
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0