lördag 11.40

Lördag och lite lite smått bakfull, fan, jag som skulle ta dte väldigt lugnt igår..hahaha
Vi hade en helt otroligt underbar dag i går. Slutade jobba klockan 12, åkte och hämtade Johanna och Gallo i stan. Sedan åkte vi ut till sjömarken och la oss på bryggan och solade och badade. Vi hade även köpt med oss, jordgubbar, vindruvor, en god sallad som mat, en liten piknick vid vattnet.
Vid 4 tiden som brosarn med barnen, vi väntade på att min Daniel skulle sluta jobba. Sedan åkte vi vattenskidor och ring efter båten, hur kul som hellst.
Sedan var vi tvunga att åka eftersom jag skulle ha folk hemma vid sju tiden, kom hem halv sju så det blev lite småstressigt :)

Gjorde mig i ordning och sedan lagade jag mat till min vänner. Örtvitlökskryddad fläskfilé i ugnen, jätte gott.
Sedan sjöng i ända tills natten faktikst, hoppas jag inte störde mina grannar för mycket...hahaha Singstar är jäklagt kul, ialla fall när man fått i sig ett visst antal glas vin :) hahahaha

Nu skall jag locka mitt hår, snart är det dags för nästa fest, bröllop och fest :) underbart

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0