lördag kväll

Var hos Hanna igår på lite förfest, mcyket trevligt tycker jag. Där blev dte mycket skratt och knasiga lekar...hmm jag var maffia ialla fall...konstigt..förstod inte leken själv faktikst..hahaha men kul hade vi. På kvällen gick vi till Harrys där jag träffade en sjukt full pojkvän som satt och sov i ett hörn, snarkade gjorde han :) hahaha

Vi var inne en väldigt kort stund gick vi och åt och gick hem och däckade i sängen. En lyckad kväll måste jag säga. Tack för det mina damer....

Idag (söndag) har vi varit på kalas, jag var riktigt piss när jag vaknade, inget fel på mig. Min andra helft däremot var inget vidare med..hahahaha så trött och dålig var länge sedan jag såg honom... men men kul hade dom haft ialla fall på svensexan..skönt det ialla fall.. Bara bröllopet nästa helg som väntar.

Nu har jag gjort mat, så det blir mys i soffan hela kvällen...

ha en bra kväll.....

KRAM


Kommentarer
Postat av: elimi

Hej där.. jag gissar att ditt skratt har en koppling till våra tourettes-syndrom.. ha, ha! Tack själv för den fnittrigaste kvällen på länge! Kram kram!

2008-08-17 @ 18:29:23
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0