Söndag

Jaha då var denna helgen till ända, tråkigt men sant. jag jobbar iof bara mån-onsdag så det är skönt. I morgon skall jag även komma igång med träningen föra jobbet. I morgon öppnar gymmet klockan 6 varje dag, så det skall bli kul faktikst :)

Ja vad har jag gjort denna helgen då...ja som jag skrev i tidigare inlägg, inte så mycket..hahahaha

I lördags var vi bara hemma, var ute en väldigt kort sväng och handlade, sedan låg vi i soffan och glodde på film. En kärleks komedi och en svensk thriller. Var helt ok faktikst. Kännde att jag var tvungen att vila upp mig lite, vart väldigt trött den senaste vecka, vet ej varför men det blir väl ändring på det när jag börjar träna i morgon :)

Idag söndag har vi vart ute hos Mor och Far hela dagen. Daniel har hjälp til med deras tak medan jag var ute med hundarna i skogen och regnet. Vi åt även vofflor som var väldigt smaskigt :)
Nu är vi hemma igen och jag tänkte städa lite och sedan bara ta det lugn :) Det är nästa storm ute idag med regn och blåst så tända ljus och mys i soffan kommer ske resten av kvällen.
 

                                     



Så en lugn och skön helg, Behövligt både för mig och Daniel.

Hoppas helgen vart bra för er

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0