Torsdag eftermiddag

Hellluuuu

Ja nu är det torsdag eftermiddag, sista torsdagskvällen här i Borås. Hade mina funderingar på att gå ner och kika men jag har varken lust eller ork :( Idag är jag riktigt trött. Hoppade till och med över att träna. Jag slutar ju halv 2 i morgon så då kan jag gå till gymmet då istället :)
Vi har tvätt tid idag med, men det erbjöd sig Daniel att ta...vad skulle jag göra utan honom!
Jag vill bara hoppa in i dushen, lägga mig i soffan och dra täcket över huvudet!

Jag har fått så dålig hy i ansiktet, jag förstår inte varför. har inte ätit godis eller fet mat heller så jag vet inte varför skiten dyker upp. Man blir så jävla nere pga det. Vill inte gå ut och visa mig bland folk. kanske det som gör mig lite nere och bara vill ligga i soffan. man mår skit när man ser ut som en trafikolycka i fejset :( jävligt irriterande.
Hoppas det blir bättre....

Kommentarer
Postat av: Annika

Bara för att du visade mig din blogg, började jag skiva på min igen :

http://monstermamman.wordpress.com/

2008-08-07 @ 17:29:32
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0