God morgon

Har inte skrivit på länge, kanske dags att uppdatera lite granna.
vad har hänt då...
i måndags skulle vi till Liseberg efter jobbet, men jag har fått så  sjukt ont i min rygg att jag knappt klarde av att gå, så jag gick hem tidigare från jobbet och la mig i sängen och däckade direkt.
I tisdags åkte jag hem direkt efter jobbet och la mig under täcket på soffan, vilade hela kvällen. Ingen städning det inte.

Igår Onsdags åkte vi och handlade sedan la jag mig på soffan åter igen. Har inte kunna sova rikitgt på nätterna eftersom värken varit sjukt jobbig.
Men i morse när jag vaknade hade det mesta av smärtan försvunnigt. Altså hjälpte det att vila på soffan under tre kvällar utan att göra någonting. Underbart.

Nu har jag 3 dagar kvar på jobbet, sedan har jag semester. Fan vad jag längtar.
Börjar få lite resfeber känner jag...haha, skit nervo inför flygresan :( men men...

Nä dags att börja jobba lite granna, det är ju trots allt torsdag morgon. :)

God morgon på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0