god morgon

Lördag morgon och snön ligger fortfarande kvar på marken....härligt!
Idag på dagen har jag faktikst inget inplanerat, känns väldigt skönt. Jag skall ta en promenad ialla fall, det måste planeras in.

Ikväll är vi bjudna till Daniels bror och hans tjej. Dom skall bjuda på lite mat och så. Skall bli mysigt.
Men jag skall i säng rätt så tidigt för i morgon har jag ett full späckat schema :)

Skall vara i Fristad klockan 8, så det innebär att jag måste vara uppe vid 7 för att hinna äta och göra i ordning mig. I morgon är det nämligen drillflickornas julavslutning. Alltid lika mysigt tycker jag!

Vid 14.00 i morgon åker jag och Daniel till Lanvetter för att hämta upp min bror med familj, sedan åker vi hem till dom och får höra allt underbart dom vart med om under 2 veckor.
Sedan på kvällen är det drill i Borgstena som jag hade tänkt vara med på en stund. kan vara väldigt nyttigt känns det som.
Efter den sndagen är ju helgen redan slut :(, fast denna gången längtar jag tills den nya veckan skall börja eftersom jag bara jobbar 1 vecka till, sedan har jag 4 veckor semester :) UNDERBART!!!

Nu skall jag krypa upp i soffan med täcke, och glotta på tv:n

Tjo hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0