Julafton

Igår var dte hur mysigt som helst, vill ha jul varje dag.

Först var vi hos Daniels mormor och morfar på förmmiddagen, fikade och fick julklappar :)
Sedan bar det hem till till oss där jag och Daniel körde guitarr hero mot varandra :) Jga vinner alltid på det spelet, han är rikitgt kass, så jag älskar att tävla mot honom i det för då har jag en rikitgt stoooooooor chans att vinna :) mooohahahahaha
vann med 6-1 igår :)

Sedan tog vi våra julklappar och åkte ut till sjömarken, åt god mat(har längtat som fasiken efter julmaten) sedan var det kalle, spelade kort, tomten kom, fick jätte fina julklappar. Åt och drack till vi sprack :)

Sedan efter det kalaset åkte vi till mollaryd där mina kusiner har julfirande, där delade vi ut julklappar, även där fick jag och Daniel, så lite snälla har vi nog vart i år. Julklappsspelet körde vi, jag kammade hem ette doftljus, som jag vill ha så te var gött :) sedan åt vi, pratade drack öl och hade det mycket trevligt.

NU idag(söndag) skall jag och Daniel packa, för i natt åker vi upp till Arlanda för att sedan flyga långt här i från.

Jag kommer antagligen skriva och lägga upp lite bilder här så håll utkik :)

Dags att packa och göra lite smått och gott :)

see you

Kommentarer
Postat av: emelie

jo julen var bra, god mat och bra sällskap=) Ja det var synd men du vet var jag finns, i Växjö!

2008-12-25 @ 12:33:31
URL: http://sagalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0