Morotskaka??

Lite dryg på att uppdatera känner jag!

I torsdags var det dags för drillträning med mina små tjejer, dom är så duktiga. Var rikitgt hängig hela torsdagen på jobbet, men så fort jag kom till träningen så blev jag pigg och glad igen. Helt underbart!

Efter träningen åkte jag hem till mor som var hemma själv, jag fick vara driver till affären så hon fick handla lite små saker. Medan hon var inne i affären var jag ute med hundarna.
Efter jag kört mor min åkte jag hem till Gallo och Andreas med morotskaka mamma köpte till oss. Jag och Gallo har aldrig tyckt om morotskaka, men det kunde inte jag säga till mamma när hon var så snäll och köpte det till oss. Det har alltid varit så när vi fikar så tar alla andra morotskaka utan jag och Gallo. Men faktikst så var den rikitgt god, så nu måste jag erkänna att jag tycker om morotskaka :)                 





Efter tedrickandet, mys i soffan, härliga skratt och bus med Blackie var det dags att dra mig hemmåt.

En härlig torsdag helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0