Långsam

Är lite långsam på att uppdatera min blogg, fint väder så sitter jag gärna inte vid datorn. Men idag så har jag tid så nu passar jag på :)

Igår hade jag min första träning med drilltjejerna, och jag måste säga att jag hade hur kul som hellst. Inget att vara nervös för. Jag kännde verkligen att vi klickade med en gång. Inte så konstigt om det inte skulle göra det, ny människa som skall ta över deras träning, klart dom är skraja :) haha Men väldigt positiva reaktioner, dom är ju för söta.

Är så sjukt trött på jobbet nu så jag spyr nästan. Mycket att göra, varmt och ingen kredit för det man gör, allmännt tråkigt! Men jag hoppas att det bara är en period jag är inne i, inte för att jobbet i sig kommer bli bättre, men jag behöver nog en uppryckning tror jag :) Allt ordnar sig. Jobbar ju bara 4 dagar denna veckan så det känns ju lite bättre.

Nu väntar ja på att mina färskpotatisar skall bli klara, så himla gott :) mumma.

Japp thats it

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0