Nu är det helg

Äntligen fredag eftermiddag och jag är hemma :) wiiii
Det är inte rikitgt helg för mig ännu faktikst, även om jag gått hem från jobbet redan, men jag tackade ja till att jobba i morgon. Känner att jag inte kan tacka nej till pengarna :) Hade det varit fint väder ute så hade jag nog sagt nej, men eftersom det regnar ute och att jag bara jobbar till klockan 13.00 så är det faktikst helt ok. Man blir glad när man får lönebeskedet :)

Idag skall jag och min man på bio, skönt att ha en lugn fredag. På brudens bäste man skall vi gå på, tycker den verkar väldigt mysig :) Och perfekt att gå med sin andra helft.
I morgon är det fest både för en Daniels kompis och självklart för att sverige spelar mot spanien. Skall bli kul att se.

Nä nu skall jag vila lite sedan skall jag göra iordning mig.

Ha en underbar fredag, det kommer jag ha ialla fall :D

P&K

(PS: Till cissi om du läser detta, jag vann över dig i frågetävlingen..hahahahaha, det trodde du inte :D; DS
ja jag vet, jag är sjuk :D

Kommentarer
Postat av: jonna

tack så mkt :)

2008-06-13 @ 16:35:08
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0