Underbara sol

Jag är lite seg på att skriva här känner jag. Speciellt när solen skiner ute, då väljer jag att inte sitta inne. Har en liten lucka nu så jag passar på :)

Igår Var vi i sjömarken åkte ring efer båten. Så jäkla skoj, måste alla testa på innan man blir för gammal, hel kul. Burken och Hanna tittade förbi lite senare, så vi låg på bryggan och tjötade. Nu har jag fått rikitgt mycket färg på mig med, lite frächare nner man sig. Efter en hel dag på bryggan i sol och vatten var det dags att spendera kvällen hos min mycket goda vän Gallo. Grillade och drack lite öl, hade jätte trevligt. Sedan gick folk ut men jag kännde att det räckte för mig + att jag inte hade klätt mig för utgång. Men efter en dag i solen och vattnet var jag ganska så  trött. hahaha kanske har jag blivit för gammal :)

Idag lördag är vi lite mer sega än igår. Skall ut till brollan och bada i pollen, skall bli najs. Ikväll gör vi nog inget speciellt. Får se vad vi hittar på för skoj.

Nu skall jag klä på mig ialla falll, bikini is the dress code to day :)

chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0