natti natti alla glada

Tjoho

Kom precis hem från min underbara vän Cissi. hade en liten tillställning för team 2 som skall drilla sig ut i världen :)
God plockmat och underbar efterrätt, denna onsdagen kunde inte sluta på ett bättre sätt.
Sedan hade vi en liten frågesport/tipspromenad om onödigt vetande, jag fick hela 8/13 rätt, ganska så nöjd :)

Skall snart hoppa i säng tänkte jag, är rikitgt trött efter denna dagen. Jobbade över idag med och det blev jag inte mycket piggare av :)

hade varit skönt med sovmorgon i morgonbitti, men tyvärr, det får vänta till helgen. Nu skall jag tvätta av mig och hoppa i säng och mysa med mina två katter och en gosig pojkvän..

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0