Vardag igen

Åter till verkligheten :) älskar verkligen helgerna, dom är verkligen heliga för mig :) som säker många av er där ute så hatar jag Måndagar, man är seg, vill bara hem och sååå trött. Jag längtade hem från det att jag kom till jobbet. Så skall det inte behövas känna, men det gör det mer och mer för var dag som går.

Jag vet inte vad jag vill göra, skall jag söka nytt jobb, skall jag börja plugga, till vad i så fall. Jag har mina ångest attacker på kvällarna där jag ligger och tänker på vad jag vill göra med mitt liv. Jag skulle aldrig orka sätta mig plugga i 4 år nu, känns inget som lockar alls. Men jag vill inte jobba kvar där jag är nu heller. Så vad fasiken skall jag göra. Tänk om man kunde få topp jobbet med en gång, utan att blinka. Jag letar nya jobb varje dag men finner inget som verkar roligare än det jag har nu. Jag tänker ju inte gå ner mig i lön heller, så lite kräsen är jag allt.
jag är nere i en liten svacka känner jag, allt är tråkigt, ingen ork till något, trött på allt, uttråkad, sur och irriterad hela tiden. Uscha allt är bara blä just nu känner jag!

Skönt att få skriva av sig lite,

ha en skönt kväll, det skall jag ha framför CSI Ny i kväll klockan 21.00 i kanal 5 :)

Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0