1 maj :)

Fan jag blev lite onykter igår efter dom ölen :) hahaha

Först tränade vi bodycombat, efter det passet var jag helt slutkörd, jag tog i som fasiken så jag var näst intill döende när jag gick där i från. Härligt, så det skall vara när man tränar. Efter det gjorde vi iordning oss och gick till stan.

Mötte upp Cissi och ein som satt inne i godis affären och hänhde, haha dom sa att dom frös så mycket. Vi drog med dom till bishop arms och satte oss på uteserveringen. Jag drack två öl, och efter den träningen så kännde jag mig lite snurrig efter ölen...hahaha lättpåverkad, ja!

Efter var det meningen att jag skulle gå hem, men Daniel var på en fest så jag gick dit för att säga hej. Då blev det yttligare en öl, så när jag väl kom hem och skulle gå och lägga mig snurrade rummet lite. Billig och lätt fylla efter man har tränat :)



Idag är det 1 maj, lediga framförallt, men ingen speciellt inplanerat. Eftersom jag åker bort över hela helgen så är det ganska skönt att ha städat och så, så att man kommer hem till ett rent hem. Ja det vill säga om pojkvännen där hemma inte har grisat ner medan man var borta.
Sedan blir det nog bara en lugn idag och ikväll. Umgås med Daniel och katterna och bara ha det gött.

Skall se något avsnitt av one tree hill nu med, medan jag äter min frukost.

Ha en skön 1 maj
                                                                                                         
P&K                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0