Äntligen Torsdag

Ja äntligen torsdag, det kan man lugnt säga. trodde aldrig jag skulle få komma hem idag. Så extremt mycket att göra på jobbet så jag hinner knappt andas..skulle behöva jobba över men orka lixom!

Nu har dom satt upp Herr pinocchio där han skall stå för all framtid. man har inte fått se hur han ser ut ännu, för festen för honom är ju i morgon :) haha ja det blir nog ett rijält partaj :) Jag förstå egentligen inte denna debatt som vart kring denna ståtliga figur. Jag tycker mest det är roigt att få en stor jäkla brons klump mitt i lilla Borås, underbart!

Idag skall jag bara vara hemma, eftersom någon måste vara hemma med lilla Molly. Men nu äntligen har hon lugnat ner sig i busern, klart att hon inte vill vara kvar där inne, kan man lätt förstå. Men det är för hennes eget bästa. Säg det till en katt som är 1 år och tittar underbart på en med sina stora ögon. :( stackarn.

Nu till helgen har jag mitt sista Matte prov att göra, sedan är jag klar med hela kursen. 10 veckor har gått ÄNTLIGEN säger jag.

Nä va fan här blir man inte alls klokare av att sitta, så nu skall jag göra något klkare :) hmmm

ha en bra torsdagskväll

kyss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0