åter igen...

Japps då var det dax igen att åka till djursjukhuset med lilla Molly. Hon har fått en kula på magen efter kastreringen, och orolig som jag är ville jag självklart kolla upp vad det kan vara för något. Dom trodde att det hade gått ett hål i buken, så fett och annat har runnit ur och bildat en stor kula på magen :(  hon inte ont av det, utan springer runt som vanligt. Men att gå för länge med det var inget att rekomendera, så på onsdag morgon skall vi lämna in henne, skall öppna henne för andra gången på bara 1 vecka. Jag mår verkligen skit över detta, så jag känner att jobbet blir väldigt lidande. Jag sover inte bra på nätterna, så på dagarna är jag skit trött. Jaja så fort allt detta är över blir det bättre.

Känner mig maktlös, känner mig elak mot Molly. Hon kan ju inte säga emot precis. Uscha.... Önska detta var över och att Min älskade Molly mår bra. Den som aldrig har djur vet inte hur det är när ens älskade mår dåligt, oavsett vilket djur det är, så är det förjävligt.

image37
image38

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0