fartdårar i knalleland

Försöker koncentrera mig för att göra det sista matte provet på dessa 10 veckor, inte alls kul tanke på att det är lördag å allt :( men man får väl offra sig antar jag!

Idag har jag vart i knalleland och shoppat lite grejer. Folk kör fasiken som galningar, men kan ju undra vart dom fått sitt körkort i från. På vägen till knalleland blev jag nästan prejad i rondellen för en tar ut så jävla stor sväng i innerfilen, och jag låg i ytterfilen, jävla dåre. Och när jag väl kommit fram och hittat min parkeringsplats, ja då var det en som inte kunde parkera med sin bil i sutan, hon höll säker på i 7 minuer, backa och körde tilbax, och hon rattade helt fel oxå..
ÅÅÅÅ blir så irrietard, är det så kontigt att jag inte har något tålamod, folk fattar ju ändå ingenting.

image50
Ett par shorts hittade jag ialla fall i knalleland, skönt nu när det börjar gå mot sommartider :)


image51

Var rea på ett rum &, så jag passade på att köpa en lampskräm. Mycket var utplockat men jag fann denna fina svarta sammest skärm i alla fall  :)

Nä måste återgå till mitt matte prov :( booring. men skönt när det väl är gjort iof.

ha en skö lördag

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0