Fläng hit och dit

Morsdag var ju igår. Först var vi i sjömarken och firade Daniels mamma, grillade och spelade Krocket. Riktigt kul, eftersom jag vann 1 gång :) hahaha
Sedan åkte vi hem till Fristad där jag träffade alla drilltjejer och deras föräldrar. Vi berättade då för dom att jag skall ta över efter Maria och Lovisa. jag tror och hoppas det var glada miner och positivt besked. Alltid tråkigt om ens tränare slutar och får en ny. Men jag sa att jag tyckte det skall bli väldigt kul och ser i fram emot hösten.

Efter mötet var det dags att dra vidare till nästa ställe. Michelle(brosdotter) och Robin(brosson) fyllde år så vi skulle gratta dom. Och även ge en liten gåva till min mor. Fikade med tårta och kakor. Tårta hela söndagen.

Efter alla kalas, och morsdags firanden var vi äntligen på väg hem. Var så jäkla trött igår, vart i solen hela dagen och sedan vart och flängt runt överallt. Däckade i sängen klockan 22. :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0