Fucking jävla skit måndag

Japp så känner jag för denna måndagen, ja visst det är jätte fin väder ute och alla är så glada...schoohoo.
Fast att man varit ledig från jobbet i 4 dagar så hjälper det inte, man är lika jävla trött som innan man fick ledigt, helt otroligt.
Och ju mer man är ledig, desto mindre vill man tillbaka, för då inser man hur skönt man har det genom att vara ledig. behövde klaga lite idag, så nu får det vara slut med det!

Helgen då. Åkte till Kalmar i fredags, tog cirkus 4 timmar att åka med bussen, en väldigt lång färd tycker jag!
Väl framme fick jag och johanna fixa med klädkontrollen för dom tävlande, vill bara pointera att nästa gång tackar vi nej till det, så kul är det! var så jäkla hungri med, för hon som hade hand om tävlingen har frågat oss i 3 veckor innan tävlingen vad vi vill äta för kvällsmat när vi kommer fram. Eftersom ingen av oss är särskillt kräsna så sa vi att mackor och någon yoghurt funkar bra. Så jag åt ju bara middag vid 1 tiden innan vi åkte hemifrån, så när klockan närmade sig 6 iden, så var jag så jävla hungri att jag trodde magen skulle hoppa av från min kropp. Så vi sa ju till självklart att vi skulle gärna vlja ha lite kvällsmat, dom kom hon med den mista mackan jag sett, med en oskskiva och en gurkbit på, och en loka till det.....oh yes, blev så jävla mätt.

När vi var klara fick vi åka till pressbyrån och handla mackor, för vi var jävligt hungri vill jag lova.
På lördagen började själva tävlingen. Grundomgången, alltså att alla gör sina program, dommarna dömmer och på kvällen får man reda på vilka som går vidare till finla, som låg på söndagen. Alla frista lagen gick vidare till söndagen så det var väldigt kul.
                                                                       image29                
Det spännande i tävlingen var ju inte bara att det var SM, utan även att kom man på pallen så får man åka till cup of clubs, som går av stapeln i tyskland i juli. Och självklart kom ju team 2 i Fristads med, men det visste vi ju nästan :)

Om man skall sammanfatta detta årets SM i drill 2008 så var det ett kanon SM, bra resultat, bra placeringar och framförallt att fristads tog 4 medaljer och team 2 och Anna  får åka till tyskland för att representera Sverige, inte alls illa. Stolt över Cissi och team 2. STOOORT GRATTIS :)
------------------------------------------------------
Ja vad händer mer denna måndagen då?? Jo jag skall strax iväg och köra lite body attack på gymmet, tycker verkligen det är skit kul. Efter träningen åker jag hem och duschar och har det gött.
Skulle egentligen åkt i väg till knalleland för att köpa ny sportbh och lite ansiktskräm, men jag orkar inte :) så mycket trafik och folk ute så nä, tar d i morgon i stället.

Oj vilket långt utlägg :) hahaha jaja kanske är d någon som orkar läsa d :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0