Hälften kvar

japps nu har halva veckan gott, underbart verkligen. Har inte hänt så mycket denna veckan. Vart ute och gott mycket, så jag känner att idag är det skönt att vara hemma och bara ta det lugnt. KOmmit hem sent varje kväll så man hinner lixom inte med något innan man skall sova. Hemsk verkligen.

Det är ju så underbart väder med så jag blir så lycklig :) wiiii

Idag har jag vart i knalleland och shoppat ett par nya sol brillor :) riktigt snygga. Sedan var jag på systemet och handlade inför morgon dagen. Skall ha lite skoj med jobbet, får se hur det blir.

Bestämde idag med att vi skall åka vattenskidor på lördag, skall ju bli 30 grader varmt och då måste man ju bada lite :) är säker kallt, men hur kul är inte vattenskidor då? Förra året blev det inget åkt alls så det skall bli intressant att se om man står upp över huvudtaget. Hahaha LÄNGTAR.......

Molly vart hos doktorn och tagit bort sina stygn med, känns skönt faktikst. Nu vet man att allt är ok med henne...puhh. Lite orolig där ett tag faktikst.

Nä Daniel lagar mat till mig nu, lyx tycker jag.

Sedan blir dte lite greys anatomy.

Ha en lika go kväll som mig.

chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0