Lite röd om näsan :)

solen lyser och den är väldigt stark med, as gött. Har faktikst fått lite färg på mina kinder och näsan :)

I går (tisdags) hände det inte så mycket för min del, jobbade först, men jag var sjukt trött. gick in i väggen redan klockan 9 på morgonen, helt sjukt. Efter jobbet åkte vi en sväng till knalleland. Jag köpte en väska som jag skall ha när jag cyklar till jobbet och träningen,och så köpte jag en sport bh, alltid bra att ha många av den saken.
                                                                                                                      image30
sedan kollade jag på tv, och slocknade väldigt tidigt.

I dag (onsdag) var jag uppe med tuppen, klockan 6 mötte jag Cissi utanför gymmet. Har fått med henne på mina morgon träningar, känns bra. Hon tyckte det var super att börja så tidigt eftersom det knappt är någon där. Då känner man sig inte så obekväm när man går in i gymmet och syrketränar :)

Märker stor skillnad när jag tränar morgon, är verkligen pigg hela dagen på jobbet, riktigt bra!!

fter jobbet satte jag mig ute 1 timme och solade :) nu skall jag göra lite pajdeg så att jag har maten på bordet när jag kommer hem. Skall i väg snart och köra lite body combat :) lovley.

ha en fin onsdags kväll//P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0