Måndag igen

Eftersom jag sov till klockan 13 på söndag morgon, hade jag fruktansvärt svårt att somna igår kväll. låg och titta på tv till kvart över 12 eller nått. Så i dag är jag fruktansvärt trött. Kom upp utan problem. Gick och träna med Cissi och Gallo klockan 06.00, som vanligt. Men efter frukost så trodde jag att jag skulle somna stående :) jaja nu är jag hemma igen.

Skall sova en liten stund. Skall ut till Fristad och kolla in en träning. Skall bli kul faktikst.

Mätte mina mått idag som jag skall göra efter några veckors mellanrum, men det brukar aldrig gå så långt emellan. Nu hade jag gått ner 2 cm till runt midjan, och 1 cm runt höfterna. Nu är jag så jäkla motiverad till att fortsätta träna. Nu är det kul när man ser att något händer. kan inte bli bättre :)

Nä nu skall jag vila en stund med Molly.

Ha en trevlig måndag kväll

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0