soliga lördag

Ja i dag skall det bli årets varmaste dag ju, underbart säger jag. KOmmer njuta fullt ut. Skall hjälpa familjen Eliasson att lägga i Båten idag, så antagligen så blir ndet en tur med den. Jag vill ju åka vattenskidor, så är inte vattnet så jätte kallt så blir dte nog en sväng med dom :) hihi

Igår fredag så hade jag lite besök av Cissi, Elin och Gallo. Vi fika, drack lite vin och spelade lite roliga spel. En skönt och lugn kväll helt enkelt.

I morgon är dte drillflickornas dag..
wiiiiii skall bli kul att se vad alla har hittat på för skoj :)

Nä nu skall jag äta lite frukost, är riktigt hungri!

Ha en bra dag i solen, och glöm inte solkrämen.
bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0