konstig känsla

När jag körde core idag så kännde jag mig verkligen som en stor flodhäst. Jag har aldrig riktigt kännt mig så tidigare och jag har aldrig brytt mig om hur dom andra ser ut. Men idag fick när jag tittade på mig själv i spegeln under en övning mådde jag rkitgt jävla dåigt! Ser jag ut så täkte jag, det var som en väckarklockan ringde inom mig!
Det är ju varken bra för hälsan eller kul för min egna del att känna sig som en flodhäst......Fy fan...Jag hade gråten i halsen när jag tittade på mig själv i spegeln och jämförde mig med alla andra!

Uscha...den kännslan är aldrig rolig..........
Något måste göras!

Kommentarer
Postat av: malin

nej men gumman så ska du absolut inte känna, du är grymt duktig som ens tränar ju!! :)

2008-11-11 @ 15:29:15
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0