söndag

Söndag igen då..vad har hänt för kul denna helgen??
Igår var vi i Fristad hela dagen, Daniel hjälpte mina päron att sätta upp taket m.m, jag spelade guitarr hero hela dagen :) hahaha
På kvällen åkte vi till Daniels föräldrar och åt, mycket trevligt. Sedan var det meningen att vi skulle till Banan och Emma, men vi kom aldrig så långt. Vi åkte hem men så fastnade vi här hemma...hahaha v var helt utslagana så vi bestämde oss för att stanna hemma och mysa istället.
Eftersom jag skulle köra bil hyfsat tidigt så skulle jag ändå inte dricka så mycket.

Alltså vaknade jag piss och mådde bra idag, mycket bättre. Vid 1 åkte jag ut till Borgstena,  vi hade dansträning i 2 timmar med Thomas, hur kul som hellst.. Det är kul att dansa med någon som är så jävla dukitgt som han är, ååå ryser i hela kroppen när jag tän ker på det. Vill med kunna dansa så gymt bra!

Nu har jag faktikst städat undan här hemma. Eftersom våran kran i köket gått sönder kan vi inte diska där, så jag har fått diska allt på toa, kul...NOT
Men nu är det klart.

Skall snart till ishallen, Älsklingen spelar match ikväll, orkar egentligen inte men va fan, får väl ställa upp lite :)
Sedan skall jag sova.

Natti nattii

Ha en bra söndags kväll

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0