spruta och nlite orolig..

hejhej

Idag har jag haft morgon träning på gymmet. Efter dte var dte bara att åka hem och duscha, för 8.20 hade vi tid för vaccinations sprutan. Jag är faktikst lite rädd för sprutor, det är inte något jag föredrar direkt.
Så när jag väl satt i stolen, skakig och lite orolig tittade jag på Daniel som först vågade sig på sprutan, så släppte det lite. klarar han det utan problem vill inte jag vara mesigare och inte klara det. Men det känndes verkligen ingenting, löjlig jag är då som oroat mig helt i onödan...hahaha Men hon sa att det var mestadels män som svimmar när dom skall ta sprutor, vet inte om hon sa dte för att lugna mig eller om hon menade allvar :) hahaha

                                                                                                                                                                   
Idag har jag vart rikitgt orolig, eller är det fortfarande, alla har väl säkert läst i tidning, lyssnat på radion eller sett på Tv att dom stängt Bangkoks flygplats pga demostrationer. Det går inga flyg varken från eller till bangkok och dom vet inte hur länge det kommer hålla på. Jag måste erkänna, att fast det är 1 månad kvar tills vi åker är jag ritigt orolig att vi inte kommer kunna resa :( Så jag har mailat fram och tillbaka nu med bigtravel i Borås som får ta reda på vad som händer om vi inte kan åka! Om vi kan boka om eller få pengarna tillbaka. Enligt tidningarna och bigtravel så kommer det antagligen inte hålla i sig så länge, men man skall aldrig säga adrig för man vet ju faktikst inte ....
Så jag är jävligt orolig!!!             
                                                                                          
Daniel har vart på Arbetsintervju idag, skall bli spännande och se om han fick det, håller tummen :)
Nu skall jag laga mat...

Hej svejs






Kommentarer
Postat av: malin

usch ja, förstår att du är lite orolig. ses vi på lör eller? :)

2008-11-27 @ 16:01:10
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag tror det löser sig snart. Idag stog det att de öppnar flygplatsen i morgon lördag 29/11. Det får vi väl hoppas på.

2008-11-28 @ 20:05:24
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0