Tisdag

God morgon alla morgon pigga varelser.
Tisdag morgon, är riktigt pigg idag faktikst...

Har faktiskt börjat gå till jobbet. På morgon är det verkligen underbart att sätta sig i bilen och åka till jobbet, men hur onödigt är det inte då??
Jag kan faktikst lika gärna gå till jobbet, få frisk luft och bli lite piggare, få motion och spara bensin. Skärpning för fan.

har vart kallt på morgonen men jag tycker det är mest skönt när man går.

Igår gjorde jag inget speciellt, gick hem och spelade lite xbox, sedan kollade jag på tv och sedan la jag mig i sängen oich glodde på 2½ män, min FAVORIT serie, fy fan vad den är bra!!
 Medan en underbar mysig Molly låg brevid och myste. Daniel tränar alltid sent på måndagar så då är jag själv, så jag brukar gå coch lägga mig tidigt i sängen och glo på tv.

Idag är det drillträning i fristad, Daniel skall spela match så han är borta hela kvällen idag med :(

Skall först genomlida 8 timmar på jobbet :(

ha en bra dag

53 dagar kvar till planet lyfter :)  hahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0