Äntligen helg

Vart och jobbat till halv 2, tränade 1 timme styrketräning i gymmet, lagat mat.

Så nu väntar jag på att min lasagne skall bli klar i ugnen, skall äta för jag är as hunfri. Efter det skall jag se på the hills och njuta av att det äntligen är helg. Fy an vad jag längtat :)

Denna helgen blir i lugnets tecken. Inget planerat och så skall det vara. Vila upp mig och bara ha det gött.

Ikväll blir det myskväll med älsklingen och katterna till någon rolig fim.

ha en bra fredagkväll..

CIAO

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha en skön helg, för det har vi hahah snart är det måndag igen :( Men idag är det baaaaara 42 dagar tills vi sitter på flyget jiiiha :D (om jag inte räknade helt fel haha

2008-10-18 @ 22:15:04
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0