halva veckan

Äntligen har halva veckan gått.....skönt!
igår var jag i fristad hela kvällen, kom hem vid 9. Man är ganska så seg när man inte vart hemma på hela dagen och kommer hem vid 9. Så jag gick och la mig med en bok jag lånat av Cissi. Än så länge är den rikitgt spännande.

Jag var på vetrinären med Hugo och Molly för den årliga spruta, skönt att det var över för denna gången, och att dom är friska. Djur doktorn sa att dom kan bli lite sega och tröta efter och dagen efter..hahaha inte mina katter..tvärtom :) kanju tror att han sprutade in uppåt chack i stället :)

Nu skall jag ner till stan och träffa Cissi, skall gå en runda på stan, se om jag hittar någon skoj!

Ha det så bra...hörs//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0