svimfärdig..

jag har inte tränat på över 1 vecka eftersom jag har vart förkyld och ont i halsen, så nu idag kände jag att det var dags igen. Tungt att komma igång men det var bara att kliva upp halv 6 i morse. Är man väl uppe är det helt ok tycker jag!

Efter 1 timmes flåsandes, mjölksyra i hela kroppen så var det dags för sista övningen. Svårt att förklara men man hoppar från sida till sida, grym jobbigt. Efter den övningen såg jag dubbel, trodde jag skulle svimma mitt i gymmet bland allt folk...haha
så jag fick springa ner i omklädningsrummet till toan och ...ja ni förstod väl vad jag gjorde där. Jag blev riktigt rädd för det var jätte obehagligt. uscha. men det var väl antagligen för jag hade tagit ut mig så fruktansvärt mycket när jag inte tränat på ett litet tag. Nu sitter jag på jobbet, fortfarande illamående, men nu äter jag frukost och efter det skall jag nog må bra igen :)

Dags att äta upp för att sedan jobba...
ha en bra dag...

Ciao//S

Kommentarer
Postat av: Hanna

uscha... du får ikke ta ut dig så! kram

2008-10-08 @ 13:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0