fredag kväll

Äntligen helg..känns underbart...längtat som vanligt :) hahaha

Har vart en sväng hos min älskade vän Cissi, jätte fin lägenhet hon har flyttat till, och avis på hennes öppna spis som hon har i vardagsrummet, vill med ha.

Idag har jag börjat dagen med 1 timmes styrketräning. jobbat några timmar och sedan åkte jag och Daniel till knalleland och shoppa.

Köpte 1 svart vanlig enkel topp, två par strumpebyxor, ett par träningshandskar, sockar och ett par nya träningsbrallor.
Nu när jag har börjat träna styrketräning så mycket så sliter det något fruktansvärt på mina händer, inte så kul att få värsta valkarna, har redan börjat komma och jag får skit ont. Så jag var verkligen i behov av ett par handskar att träna i. Även nya träningskläder, men jag tycker inte det finns några roliga + att allt är så dyrt bara för att det skall vara något märke på.

                                     

                                                                                                     


I morgon är det lördag :)...God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0