jävla trött

Jag är så jävla trött på att ha så dålig jävla hy, jag mår skit varje dag jag vaknar och får titta mig själv i spegeln, ser inte klok ut! finnar som kommer, pletor som dyker upp och blemmor och ärr efter allt pill man håller på med. Jag har provat alla jävla sortes krämer och behandlingar, men inget tyks hjälpa. För ett tag sedan köpte jag Mary keys produkter, la ut 2300 spänn på något som jag trodde skulle hjälpa. Det var ju bara skit allt ihop, istället för att få en fin och slät hy, är den värre än någonsin nu. Så här illa har det inte varit någon gång. Köp inte!!!!!!!

Jag äter inte alls mycket godis eller feta saker så det kan inte bero på det. Jag har lixom inte miljoner på kontot så jag kan inte göra behandlingar 2 gånger i veckan hos någon expert, annars hade jag redan gjort det.

Är det någon som kan tipsa mig om lite saker som kanske kan hjälpa??? Mår skit.....

Kommentarer
Postat av: malin

gå till vårdcentralen, de kan alltid ordna något. jag hade samma problem förra året, aldrig haft dålig hy innan. Har testat ett par saker från Mario Badescos som jag verkligen gillar men nu använder jag Vichy från apoteket och en acnekräm som dom har som man smörjer på direkt när man känner att det kommer nåt, den funkar men Vichy är jag inte nöjd med alls! Har hört att dermalogica ska vara toppen, men nja det är en mycket svår fråga!!!!! :(

2008-09-09 @ 06:43:23
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0