Lite man vet

jaha då var det onsdag då, snart har halva jobb veckan gått :) längtar till helg...som vanligt!

Idag var jag på onsdags passet som är på gymmet på morgonen, underbart pass. Efteråt frågade jag henne lite om hur jag skall göra för att få bort min mage :) som alla vet så går det tyvärr inte att punkt träna, fasiken...så hon frågade lite vad jag åt, hur ofta jag träna, hur jag träna och vad jag tränade... jag kör ju rätt mycket styrka och kanske lite för lite kondition. Jag trodde att jag hade börjat äta bra och allt, men tydligen inte :( Äter för lite trodde hon och inte alls så närigsrik mat. Hon tyckte jag skall äta mer protein och fett.....Vad lite man vet egentligen....

Nu skall jag jobba...Ikväll skall jag läsa på mer om kost så jag får en mer inblick.

ha en bra dag mina vänner...

Ciao //S

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej igen, jo han jobbar kvar men har 3v semester nu när han ska ta körkort! :D

Drillmötet gick bra, men M har feber och är hemma och är sjuk.

Nästa vecka börjar träningen, de ska vara i folkhögskolans gympasal.

2008-09-17 @ 10:55:08
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0