Lördag..

Idag är det lördag, sovit länge för en gång skull.
Dagens frukost: Gröt med färska hallon, 1 ägg, och 1 apelsin. Mums

Idag var det meningen att vi inte skulle göra något speciellt. Daniel har bokat bio så det blir den nya filmen med Ben stiller- Tropic Thunder. Nu på dagen skall vi först åka ut till mina päron som kommit hem från sin solsemester, se om dom har något kul som man kan få se :)

I eftermiddag skall Daniel spela hockey match så det blir is hallen för min del i 1 timme! Jag som skulle städat idag med men det får väl bli i morgon, fast då skulle ju jag ha min The hills dag..hmmmm jaja får se hur vi löser detta :)

ha en bra lördag,

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0