Måndag igen :(

Fy vad helgerna går fort, inget kul alls.

I lördags var jag hemma hos Malin på fest, blev lite för mycket dricka för min del ..hahaha Daniel fick ta hand om mig hemma på natten...tur att man inte dricker ofta asså. Väl ute på korgen tyckte jag det var sådär kul, kul att dansa lite men jag gick hem efter en stund.

Igår mådde jag som jag förtjänade så klart, jag låg i soffan tillsammans med daniel och kollade på film och serier..hur mysigt som hellst.
Vet inte vad jag skulle göra utan honom..tur att han finns. Älskar dig!

Nu sitter jag på jobbet igen, känns som att man inte gör något annat än att jobba..fy fan :(

ha en bra måndag// hej svejs

Kommentarer
Postat av: malin

ja vi hade minst sagt kunnat köra fest hela kvällen och skippat det svettiga harrys! men roligt att du kom:) kram kram

2008-09-29 @ 07:32:44
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0