nya jeans

Helluu..
Måndag morgon igen, fasiken vad helgerna går fort :( inte alls kul. vart och tränat nu på morgonen, helt underbart.
har faktikst en rolig sak att berätta. Alla har vi ett par favorit jeans, och mina favvo jeans är väldigt små, på den tiden kunde jag ju ha lite mindre byxor :)
Så igår så tog jag fram byxorna, och skulle mäta midjan och låren, se hur många cm jag behöver gå ner för att jag skall få på mig dom :) knäppt, ja jag vet!
Daniel satt i soffan och bara kollade på mig som ett frågetecken, är det inte lättare att prova dom och se om dom passar eller inte. Jag har ju inte fått på mig dom på ½ år, så varför skulle jag få på mig dom nu, och dte var inte jätte länge sedan jag prövade dom inte fick inte upp dom över låren juh.
men jag gjorde som han sa, och jag fick på mig dom, knäppta och allt :) min glädje igår kväll hördes nog ända ner till grannarna. :)

Så alla morgon träningar jag har slitit med har äntligen visat sig, och nu är jag mer motiverad än någonsin :)

underbar start på denna veckan :)


Kommentarer
Postat av: malin

vad roligt!!!! grattis, den lyckan skulle jag med behöva känna för att få motivation tror jag hahahah!

2008-09-08 @ 08:56:49
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh.. jag vill också få på mig gamla jeans.. kvisten och jag pratade om att köra den där tjejfesten till helgen.. är du på? Vi kunde vara hos henne, Daniel skulle på jobbfest.. kram

2008-09-08 @ 16:15:53
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, vilken lycka! Jättekul.. jag köper nya jeans istället, he, he.. Kram!

2008-09-08 @ 16:44:48
Postat av: Annika

Åh, bra jobbat!

2008-09-10 @ 09:15:42
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0