slö söndag

Hellu...nu är det söndag igen..uscha, älskar söndagar för dom är alltid så slöa men å andra sidan är det inte långt kvar tills det är måndag igen :( bläää

Igår var jag och Daniel på bio, Tropic Thunder...den var rikitgt rolig faktikst, hade sina stunder där det blev lite väl överdrivet, men i det stora hela så gillade jag den..värd att se. 3/5 i betyg!

Idag har jag haft The hills maraton, sett sjukt många avsnitt, är så fäst vi den serien..haha Love it.
Skall snart äta min lax som ligger i ugnen sedan skall jag städa lite. Sedan blir det soffan med the hills igen :)

Härliga söndag!

//S

Kommentarer
Postat av: malin

åh en sån söndag vill jag med ha! får bli till helgen. hoppas allt är bra med dig:)

2008-09-22 @ 17:22:29
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0