trött...

Jag är så jävla trött på alla falska jävla idioter som poppar upp överallt. Jag fattar inte hur vissa behandlar sina medmänniskor, tänker bara på sig själva och ingen annan. Jag hatar verkligen den sortens människor. sura jävla idioter som inte borde finnas till. Uscha.

Som ni förstår så är jag på väldigt dåligt humör idag, och det beror på massa saker. Nu känner jag att min gräns att gått och genom att töja på den, så spricker allt och allting kommer gå åt pipan.
jag skulle vilja börja om vissa delar av mitt liv. Börja om från 0 på vissa delar. Hade varit jätte skönt.
Tur att man har en underbar pojkvän som tar hand om mig, och bryr sig, vad skulle jag göra utan honom. Love U

Jobba igen då...fy röv :(

Kommentarer
Postat av: C

Och underbara vänner som bryr sig...!!! Du vet att vi finns

2008-09-01 @ 15:37:18
Postat av: Annika

Usch inte kul med sådana människor.

Usch jag är också sjuk, kanske feber och ont i halsen.

Plågade mig till jobbet ändå och överlevde... knappt.

2008-09-01 @ 18:23:25
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0