Jag och min lugg


Kommentarer
Postat av: emelie

Luggen blev ju jättefin men varför ser du så sur ut=)?? Hehe... Har du haft en bra helg? Min var kanon, vädret var ju underbart, hoppas på bra till påsk med. Ska du och mannen gör till påsk då?? fest eller lugnt? Kram på dig

2009-04-05 @ 20:37:10
Postat av: emelie

Tjingalong=) Jo här i Växjö hoppas jag på en bra påsk helg eftersom jag dissade Borås detta året! Vi ska ha fest ute hos Niklas med grillning, spel och allt som hör därtill, blir nog kanon! Försökte planera in en helg att komma hem några dagar men tyvärr ser det ut som om det alltid är nått som är ivägen...eller mer att det blir för få dagar jag kan vara hemma så det ska kännas att det lönar sig. Men vi får ju som sagt bestämma ett datum du kan komma ner så jag kan ta hit lite folk, dricka vin och kanske grilla då=) Kram

2009-04-06 @ 13:58:54
Postat av: emelie

Antinge är bloggen lite skum eller så hade jag otur men vet inte om mitt inlägg kom med här idag....Påsk kommer iallafall vara fest hos Niklas med grillning och spel och lite smått o gott, kommer nog bli kanon!

Annars ska jag ta det lugnt hela helgen och bara vara och njuta av tillvaron=) Men tycker vi tar grillning och vin när du kommer ner så ska jag försöka få ihop lite folk med, kram

2009-04-06 @ 14:01:25
Postat av: emelie

Haha nu blev det dubbelt mycket=)

2009-04-06 @ 14:01:46
Postat av: Hanna

Tjooo... hur står det till? Vad fin din lugg var! Hörde ryktas om fest hos er på lördag.. stämmer detta tro? Kram

2009-04-06 @ 15:50:55
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0